tvkefalonia.gr
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΝΕΑΚΕΦΑΛΟΝΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αξιολογώντας τα Αποτελέσματα της Καμπάνιας: Στρατηγική Επιμήκυνσης της Τουριστικής Σεζόν στην Κεφαλονιά

Κοινοποίηση

Συνέντευξη Γεράσιμου Τιμοθεάτου στον Inkefalonia 89,2

Στην εκπομπή «Μέρα Μεσημέρι» του Inkefalonia 89,2, η δημοσιογράφος Ελευθερία Κουλουριώτου είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο Οικονομικών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) και Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς, Γεράσιμο Τιμοθεάτο. Ο κ. Τιμοθεάτος ανέλυσε τις πρόσφατες εξελίξεις στον τομέα του τουρισμού και τις στρατηγικές που αναπτύσσονται για την περαιτέρω ανάπτυξή του στο νησί.

Αξιολόγηση Διαφημιστικής Καμπάνιας

Κατά την έναρξη της συνέντευξης, ο κ. Τιμοθεάτος αναφέρθηκε στα αποτελέσματα της τηλεδιάσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 16 Μαΐου με τη συμμετοχή της Marketing Greece, στο πλαίσιο μιας συνεργασίας που υλοποιήθηκε το 2024. Η συνεργασία περιλάμβανε φορείς όπως η Aegean, η Fraport, ο ΕΟΤ, η Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης, το Επιμελητήριο Κεφαλονιάς και Ιθάκης, καθώς και οι τρεις Δήμοι της Κεφαλονιάς. Σκοπός της τηλεδιάσκεψης ήταν η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της διαφημιστικής καμπάνιας του 2024, τα οποία θα κοινοποιηθούν και στο ευρύ κοινό για να είναι ενημερωμένοι όλοι σχετικά με την επιτυχία της καμπάνιας.

Ο κ. Τιμοθεάτος τόνισε ότι η συγκεκριμένη καμπάνια αποδείχθηκε ιδιαίτερα αποτελεσματική, καθώς προσφέρει σαφή και μετρήσιμα αποτελέσματα. Όπως επεσήμανε, η καταλληλότητα των χρημάτων που δαπανώνται απεικονίζεται στα ποσοστά επιτυχίας και την προσέλκυση τουριστών, προφυλάσσοντας τον τόπο από αόριστες επενδύσεις που ενδέχεται να μην αποφέρουν οφέλη στο μέλλον.

Στρατηγική Ανάδειξης Τουριστικών Μορφών

Αναλύοντας τη στρατηγική της φετινής καμπάνιας, ο κ. Τιμοθεάτος σημείωσε ότι η στόχευση δεν εστιάζει αποκλειστικά στο κλασικό τουριστικό προϊόν, δηλαδή τον ήλιο και τη θάλασσα, αλλά στοχεύει σε διαφορετικές μορφές τουρισμού που μπορεί να αναπτύξει η Κεφαλονιά. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει ώστε το νησί να προσελκύσει επισκέπτες και στα τέλη της τουριστικής περιόδου. Υπογράμμισε ότι η διαδικασία αυτή απαιτεί διάθεση και συνέπεια, με στόχο να μην είναι μία προσωρινή καμπάνια αλλά μια μακροχρόνια στρατηγική ανάπτυξης.

Επιμήκυνση Τουριστικής Περιόδου

Όσον αφορά την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ο κ. Τιμοθεάτος επισήμανε την πρόθεση των τουριστών να παραμείνουν περισσότερο, εφόσον οι υποδομές και οι υπηρεσίες του προορισμού υποστηρίζουν αυτή την πρωτοβουλία. Η εικόνα αυτή θα πρέπει να υποστηρίζεται από τις τοπικές επιχειρήσεις προκειμένου να διασφαλιστεί η ροή των τουριστών και η διατήρηση των υπηρεσιών καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Εξαιρετικά ενθαρρυντικά εμφανίζονται τα στοιχεία των διεθνών αφίξεων, όπως αναφέρθηκε από τον κ. Τιμοθεάτο. Ειδικότερα, οι αφίξεις για τον Απρίλιο παρουσίασαν αύξηση, ξεπερνώντας τις 5.000 το 2025 από περίπου 3.800 το 2024. Η αύξηση αυτή συνδέεται ευθέως με την ισραηλινή αγορά, η οποία αναδεικνύεται τα τελευταία χρόνια ως σημαντικός προορισμός για την Κεφαλονιά.

Επενδυτικές Προοπτικές και Τουριστικές Υπηρεσίες

Ο Γεράσιμος Τιμοθεάτος αναφέρθηκε επίσης στην επιτάχυνση των επενδύσεων και της συνεργασίας με αεροπορικές εταιρείες και τουριστικά γραφεία που προωθούν το νησί. Οι επόμενες ημέρες θα περιλαμβάνουν δράσεις με δημοσιογράφους προκειμένου να αναδειχθούν οι δυνατότητες της Κεφαλονιάς. Ο ίδιος υπογράμμισε την αναγκαιότητα εδραίωσης της παρουσίας του νησιού στην αγορά του Ισραήλ, ώστε οι θετικές επιδράσεις να είναι μόνιμες και όχι πρόσκαιρες.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Τιμοθεάτος τόνισε τη σπουδαιότητα του βαλαντίου των επισκεπτών, το οποίο εξαρτάται από το προϊόν που προσφέρει ο κάθε προορισμός. Ενθαρρυντικά είναι τα αποτελέσματα της Κεφαλονιάς σε σύγκριση με άλλα νησιά, όπως η Κέρκυρα και η Ζάκυνθος. Ωστόσο, δεν παραβλέπεται η οικονομική κρίση που επηρεάζει την Ευρώπη και αναπόφευκτα τις καταναλωτικές συνήθειες των επισκεπτών.

Η διαπίστωση ότι οι διακοπές είναι πλέον ανάγκη από την πλευρά των τουριστών υπογραμμίζει την ανάγκη για ευελιξία και τις απαιτήσεις που ενδέχεται να έχουν οι επισκέπτες, όταν περιορίζονται στα απολύτως αναγκαία.

Ανάπτυξη της Αγγλικής Κοινότητας

Ο κ. Τιμοθεάτος έκλεισε τη συνέντευξή του δηλώνοντας ότι η ανάπτυξη της αγγλικής κοινότητας στην Κεφαλονιά είναι αξιοσημείωτη, λόγω της ποιότητας ζωής και του περιβάλλοντος που προσφέρει το νησί. Ωστόσο, αναφέρθηκε και στα προβλήματα του επενδυτικού τομέα, σημειώνοντας ότι η πολυϊδιοκτησία και οι καθυστερήσεις στην έκδοση οικοδομικών αδειών επηρεάζουν την επιθυμία των επενδυτών. Παρά τις προκλήσεις αυτές, η Κεφαλονιά παραμένει πολύ ελκυστική για τους επενδυτές.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Τιμοθεάτος παρότρυνε τους ενδιαφερομένους να βλέπουν τη γενική εικόνα του τουρισμού και να μην περιορίζονται μόνο στη λειτουργία της δικής τους επιχείρησης, καθώς η επιτυχία του τουριστικού τομέα απαιτεί συλλογική προσπάθεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διαχείριση Κρίσης: Έλεγχος της Δασικής Πυρκαγιάς στο Ληξούρι

user 3

«Συγχαρητήρια στον ΑΣΕΑ Κεφαλονιάς & Ιθάκης»

admin

Υποτροφία στη μνήμη του Κυριάκου Ευαγγελάτου: Μια εκδήλωση γεμάτη συγκίνηση και ευγνωμοσύνη

user 3