Νίκος Κουρκουμέλης: Διευκρινίσεις για τη Διαφήμιση της Κεφαλονιάς στο Μιλάνο
Σε συνέχεια δημοσιευμάτων σχετικά με την υπαίθρια full wrap διαφήμιση σε τραμ στο Μιλάνο, ο Νίκος Κουρκουμέλης, Αντιδήμαρχος της Κεφαλονιάς, προχώρησε σε δηλώσεις με σκοπό να απαντήσει στα κακόβουλα υπονοούμενα που έχουν διατυπωθεί. Αυτά τα ψευδή σχόλια, όπως αναφέρει, επιδιώκουν να δημιουργήσουν λανθασμένες εντυπώσεις σε σχέση με την προγραμματισμένη διαφημιστική καμπάνια.
Υπαίθρια Διαφήμιση και Στρατηγική Επικοινωνίας
Η συγκεκριμένη δράση, η οποία περιλαμβάνει υπαίθρια διαφήμιση σε κεντρικές περιοχές του Μιλάνου, αποτελεί μέρος ενός συνολικού προγράμματος προβολής του δήμου της Κεφαλονιάς. Η απόφαση για αυτή τη δράση έχει εγκριθεί από το δημοτικό συμβούλιο με αριθμό απόφασης 28/2025, διασφαλίζοντας έτσι τη διαφάνεια και την κανονιστική συμμόρφωση.
Η προβολή στο Μιλάνο θεωρείται στρατηγική πρωτοβουλία με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής αγοράς, με ιδιαίτερη έμφαση στη συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Easy Jet. Αυτή η συνεργασία στοχεύει στην επέκταση του προγράμματος πτήσεων προς το νησί μας για δύο επιπλέον μήνες, Ιούνιο και Σεπτέμβριο, διευκολύνοντας έτσι την πρόσβαση και την αύξηση των επισκεπτών.
Διάρθρωση του Προϋπολογισμού
Ο προϋπολογισμός της συγκεκριμένης ανάθεσης περιλαμβάνει διάφορες δαπάνες που σχετίζονται με την προετοιμασία και την υλοποίηση του διαφημιστικού έργου. Συγκεκριμένα, οι δαπάνες περιλαμβάνουν τη σχεδίαση του δημιουργικού υλικού, το ντύσιμο του τραμ και τη διαφημιστική προβολή για δύο μήνες.
Α/Α | ΕΙΔΟΣ ΜΕΣΟΥ / ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ |
1 | Δημιουργία Δημιουργικού | Σχεδίαση και δημιουργία υλικού για το ντύσιμο του τραμ | 1 | 5.000,00 |
2 | Προβολή μέσω τραμ “full wrap” | Διαφήμιση της Κεφαλονιάς για 28 ημέρες με πλήρη κάλυψη στο τραμ του Μιλάνου | 1 | 8.000,00 |
Συνεργασία με Εξειδικευμένες Εταιρείες
Η συνεργασία για την εν λόγω δράση έχει πραγματοποιηθεί με την εταιρεία Paramount Α.Ε., η οποία διαθέτει 36 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της τουριστικής προβολής και είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία με ενεργό δίκτυο συνεργατών σε 16 χώρες. Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Κεφαλονιά θα προωθηθεί σε στρατηγικά σημεία, ενισχύοντας τη φήμη του νησιού ως προορισμού διακοπών.
Για την επιτυχή υλοποίηση της καμπάνιας, η Paramount αποφάσισε να αναθέσει την τεχνική εκτέλεση σε συνεργάτη της στη Βουλγαρία, την εταιρεία DMD, εξασφαλίζοντας έτσι την ταχύτητα και την ποιότητα της επικοινωνίας μας στο εξωτερικό.
Επίλογος και Προσδοκίες για το Μέλλον
Ο Αντιδήμαρχος Νίκος Κουρκουμέλης επεσήμανε ότι οι κριτικές που έχουν διατυπωθεί είναι μόνο ένα κλάσμα των δραστηριοτήτων που αναγγέλλονται δημόσια. Αντίθετα, στο παρελθόν οι δαπάνες για την τουριστική προώθηση του νησιού ήταν σημαντικά χαμηλότερες, κάτι που πλέον έχει αλλάξει στο πλαίσιο μιας σύγχρονης και δυναμικής στρατηγικής προβολής.
Η Διοίκηση του Δήμου ανυπομονεί να ενημερώσει τον δημόσιο τομέα για τις επόμενες πρωτοβουλίες και να ενισχύσει τη συνεχιζόμενη επικοινωνία με τους πολίτες σχετικά με την τουριστική ανάπτυξη της Κεφαλονιάς.
Νικόλαος Κουρκουμέλης
Αντιδήμαρχος